bangkok 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu bangkok 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu

bangkok 2

Door: robinenromee

Blijf op de hoogte en volg Robin

16 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Zo, ik zit nu heerlijk bij het buiten zwembad op de 11e verdieping met een Chang biertje en een mooie vrouw naast me (romee wel te verstaan). We krijgen nogal wat vragen over de ongeregeldheden hier in bangkok, vandaar even dit korte berichtje vanaf mijn mobiele telefoon. Een bepaald deel van bangkok moeten we mijden omdat het zich daar voornamelijk afspeelt. De rookwolken boven de stad komen door brandende bussen en autobanden, maar verder hebben we er geen last van. We dachten vanmorgen flink wat schoten te horen maar waren hier niet zeker van. Wel vallen er aardig wat doden bij de roodhemden, dus echt top gaat het voor hen niet. Maar even voor de duidelijkheid, wij hebben er geen last van en zijn perfect safe. Xx romee en robin

• 17 Mei 2010 - 11:32

Oma:

hai romee en robin fijn te horen dat alles oke is met jullie na die rare berichten hier op tv en in de krant jullie mails zjn erg gezellig geniet er maar lekker van hoor. hier alles nog oke liefs en kussen opa en oma.

• 17 Mei 2010 - 11:35

Thuis:

opgelucht toch wel na je bericht . ga maar gauw naar chang maitaai....wij zien hier op tv alleen maar ellende.p.s.mies adviseert geen rood shirt aan te trekken haha.liefs kus thuis

• 18 Mei 2010 - 05:57

Lieve !!:

hoi romeetje en robin fijn te horen dat het allemaal goed is daar lekker aan het zwemmen of toch nog maar even met die fijne rugzak...hahaah nou doeg hele dikke kus van lieve !!

• 18 Mei 2010 - 11:57

Margje & Ruud:

Nou, klinkt als een goeie start, hoor. Hopelijk blijft het zo dat jullie geen last hebben van de ongeregeldheden. Hou maar kontakt met Greenwood, en hou 't in de gaten.
    Verder heel veel plezier met de rest van de reis. We houden 't in de gaten.
    Take care

XMP