Zon, zee, strand - Reisverslag uit Mae Nam Beach, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand - Reisverslag uit Mae Nam Beach, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand

Door: robinenromee

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 Juni 2010 | Thailand, Mae Nam Beach

hmmmm wat een heerlijke titel he?
klinkt net zo fijn als het is!
en oke om jullie niet helemaal gek te maken met verhalen over zon en warmte ook wij hebben gister een lange tropische stortbui gehad ;)

we dachten we doen nog maar even een update nu we nog gratis kunnen internetten in het hotel, want morgen gaan we even eilandjehoppen, van koh samui naar koh phangan.
waar we nog even een paar dagen/nachten gaan genieten in het baan manali resort waar we een leuk hutje op het strand hebben.
Nu maar hopen dat het net zo mooi is als hier.

De afgelopen dagen hebben we ook weer fijn gescooterd tenminste .. Robin deed dat natuurlijk, en Romee zat lekker achterop te niksen en de bordjes in de gaten te houden.. (o je had hier naar links gemoeten SORRY!) we gingen de watervallen bekijken (heel amusant .. ze stonden namelijk droog) maar gelukkig waren er ook nog olifanten om ons mee te vermaken.
we hebben besloten om niet meer olifantje te gaan rijden omdat het er zo zielig uitziet, ik heb nog nooit zo'n zielige afgesleten olifant gezien zeg! zelfs de olifanten in artis lijken blijer.
Maar het witte verlaten strand is ook prima hoor ;) daar vermaken we ons wel, ondanks dat we niet in die helderblauwe zee gaan zwemmen aangezien die warmer is dan jullie badwater thuis!!
Gister heeft Robin nog maar eens even een nieuwe vuurwerkbom aangeschaft, we waren in een hele rare winkel (een soort dumpwinkel met spinnenwebben en allerlei oude schoenen) toen robin leuk vuurwerk zag.. om 2004 te vieren en bvond toen iets dat nog ouder was.
Hartstikke leuk dus, wij het afsteken op het strand en toen kwam er alleen maar rook uit.. een desillusie dus. Gelukkig waren de mortieren wel goed bevallen :)
Nou dat was het eigenlijk wel, geen spannende avonturen dit keer, behalve zwerfhonden die we s nachts op de scooter net kunnen ontwijken niet echt spannende dingen wie weet op koh phangan weer ;)
Nu gaan we lekker eten want Robin is bijna klaar met de wedstrijd nederland hongarije kijken :)

Kusjes.

• 05 Juni 2010 - 14:06

Ilse:

Klinkt allemaal weer heerlijk! Geniet er de laatste 6 dagen maar van, want die dagen zijn zo voorbij (sorry!).

• 05 Juni 2010 - 15:53

Oma:

hallo romee en robin wat is het weer een heerlijk verslag ik was net naar boven gekomen na het kijk van de voetbal en wat lees ik nu robin was ook aan het kijken dat snap ik dus niet tijd verschil!!! maar 6-1 is super he. wat gaat de tijd snel we missen jullie wel hoor maar als ik dan lees hoe fijn jullie het hebben geniet er nog maar lekker van. lieve was hier van de week met haar verslag op school prachtig en ook nog een 10 maar romee kreeg ook eeen pluim.vanavond is er santhappen maar opa heeft vandaag 35 km gefiets eb gekaart dus gaan wij met een lekker glas wij en een kaasje buiten in de tuin zitten het is hier ong 25 gr dus ook heerlijk.
    zo nu nu heel plezier en dikke kussen van opa en mij. doei tot horen of zien.

• 05 Juni 2010 - 22:24

Mutti:

Zo luilakken, zo te lezen geneiten jullie heerlijk!!
    Gewoon mee door gaan!!!
    Hier alles oke , met moeite weer gewend aan het dagelijkse leven.
    Niet aan denken jullie.
    Genieten zo hard je kunt,
    dikke kus!

• 06 Juni 2010 - 16:44

Je Vader:

Oefen interland????
    Gek! ga Duiken...
    of zo.
    Hier 20gr. en regen, rhodos vannacht weer terug, einde aan russt.
    neeltje is biefstukken aanbakken, dus wij redden het ook wel.......
    Geniet nog ff en toto volgende week.

• 06 Juni 2010 - 17:20

Lieve !!:

zo lekkker zeg ja neeltje en ik (lieve)zijn zarerdag nog ff lekker naar het strant geweest maar nu is het toch weer regen :( maar ja mama komt vanavond weer thuis en jullie al weer :D :D nou dikke kussen van lieve tot vrijdag !!

• 07 Juni 2010 - 07:21

Rianne:

Lieverds, klinkt weer heerlijk! Geniet er nog even lekker van! xx

• 07 Juni 2010 - 08:16

Ruud:

o jee . . .een hutje op het strand? . . . . dus geen internet? . . . geen tv met voetbal? . . .en zouden ze daar wel vuurwerkbommen hebben? . . vast niet . . . Geen enkel beschaafd vermaak, dus . . dat wordt afzien . .

• 07 Juni 2010 - 08:59

Thuis:

hee kiddoos rot he op zo'n strand de hele d ag ...zwoegen is het
    ben nu weer thuis in de regen.lekker avond4daagse lopen 10km.
    genieten jullie ff goed nu kan het nog!!!!

tot vrijdagxxxxxxxxxx

• 07 Juni 2010 - 08:59

Thuis:

hee kiddoos rot he op zo'n strand de hele d ag ...zwoegen is het
    ben nu weer thuis in de regen.lekker avond4daagse lopen 10km.
    genieten jullie ff goed nu kan het nog!!!!

tot vrijdagxxxxxxxxxx

• 08 Juni 2010 - 21:15

Jobbo:

Klinkt weer als een geslaagde week in het warme Thailand. Hier in Nederland gaan we jullie behoorlijk achterna kwa temperaturen! ;) Najah het is erg warm en erg benauwd!(regent continu, af en toe waan je je zowaar in een subtropisch land) Geniet zeker nog even dubbel zo goed van jullie laatste daagjes daar en in Haarlem zullen we jullie zeker warm onthalen! Rob, kan je niet wat van dat mooie spul meesmokkelen! ;) Kheb nu alweer zin om tijdens het kijken van het WK een goed biertje met je te drinken! Enjoy en tot snel weer!

Grtz...