Bangkok enzo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu Bangkok enzo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu

Bangkok enzo

Door: robinenromee

Blijf op de hoogte en volg Robin

15 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Zo, daar zijn we dan, aangekomen in Thailand. De eerste indruk: warm (+- 38 graden), maar wel goed te doen.
Traansfer naar het hotel was gelukkig snel geregeld, heel mooi hotel midden in wat mij een nogal arme markt leek en dan ineens zo'n mooi hotel (we laten de foto's wel zien als we weer thuis zijn!) toen geprobeerd wakker te blijven vanaf 9 uur zodat we snel van de jetlag af zouden zijn.
Helaas dat hielden we maar tot 4 uur vol, toen maar lekker even roomservice besteld (voor zover dat ging.. wa ke a have you konden ze nog zeggen in het engels maar daar hield het ook bij op)
Vanmorgen heeft Robin zowaar ontbeten! en daarna zijn we naar de weekendmarket gegaan, hebben onze ogen uitgekeken naar schildpadden en allerlei andere rare dieren in hokjes.
En wat vooral cool was waren de vechtende hanen waar ik een foto van moest maken omdat robin dacht dat dat niet mocht en ik toch wat onschildiger leek..
lekker heet gegeten tussen de middag!
Eenmaal terug in het hotel lekker in het zwembad op de elfde verdieping gesprongen (mooi uitzicht!!)
en even de rookwolken bekeken die boven de stad hingen van de rellen (merken wij overigens niks van hoor!!) was wel groot te zien toen we gisteravond nog even bbc keken, dus wellicht bij jullie ook, maar niks aan de hand hoor.
ook hebben we vandaag even de rest van de vakantie doorgenomen en dat wordt nu allemaal geregeld
onder andere een hele leuke toch in chiang mai op het oog met 4 dagen jungle en 2 nachten in een boomhut slapen zonder electiriciteit, haha dat wordt wat aangezien ik nu al niet meer zo beste maatjes ben met de rugzak..
Nou dat was het wel voor nu (er zit eigenlijk ook pas 1 dag op) wij gaan nog even lekker genieten van de warmte nu half elf s avonds en nog steeds 28 graden.

Kusjes en tot over heeel heeel heeel lang!

• 15 Mei 2010 - 15:40

Ilse:

HEERLIJK! Om jaloers van te worden. Geniet er maar lekker van samen en ik wacht de volgende verhalen natuurlijk met smart af.

x

• 15 Mei 2010 - 15:43

Julia:

Goed om te horen dat jullie goed aan gekomen zijn!! Las namelijk in de krant over de rellen maar natuurlijk niks aan de hand, daar lopen jullie gewoon om heen hahaha! Veel plezier, kus!

• 15 Mei 2010 - 15:45

Pap,mam Lieve Neel:

hoi schatten blij te horen dat alles ok is.spierpijn van je rugzak? thai massage nemen hoor.hier k ..weer.geniet volop van alles spreek jullie snel.dikke zoen en slaap lekker !! van allemaal !

• 15 Mei 2010 - 15:53

Rianne:

Fijn om te horen dat jullie geen last hebben van de rellen. Lekker genieten daar! xxx