Van roepie via baht naar kyat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu Van roepie via baht naar kyat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Bartels - WaarBenJij.nu

Van roepie via baht naar kyat

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Robin

17 December 2015 | Thailand, Bangkok

Over een klein uurtje zitten ook de dagen in Bangkok er alweer op.. wat gaat de tijd toch snel! Afgelopen weekend nam ik nog afscheid van de andere vrijwilligers en onze lieve kok Puni in Jaipur en nu zit ik met een overschot aan Pad Thai in mn buik te wachten op mn vlucht naar Yangon.

In het begin was het alleen reizen wel even wennen (heb ik overal aan gedacht? En wow wat hou ik veel tijd over als ik alles alleen doe) maar al snel voelde ik me als een vis in het water. In je eentje uit eten is helemaal niet saai. Zeker in Bangkok niet waar altijd wel wat te zien is of om je over te verbazen. De vieze oude mannetjes met jonge Thaise vrouwen of een rondje spot de shemale. Verder deelt iedereen overal in de wereld eten lijkt het wel. Samen een pizza heel romantisch.. nouja ik schuif m wel alleen baar binnen hoor, no problem! En nog wat bruschetta erbij want ik heb tenslotte de hele dag door de stad gelopen.

Bangkok is naar mijn idee veel veranderd sinds Robin en ik er zes jaar (!!) geleden waren: veel shopping malls en veel meer westers. Gelukkig bestaan de foodcourts nog steeds en genieten van een massage voor weinig is ook nog steeds mogelijk. Ik kwam mn dagen dus wel door haha.

Nu niet te veel meer eten want ik heb nog gauw even een pak op maat laten maken voor als het werkende leven over 1,5 maand begint. Haha ik durf te wedden dat ik de enige backpacker ben met een maatpak in mn tas!

  • 18 December 2015 - 09:16

    Pa:

    Ballon ze en zorg dat dat pak blijft zitten, nog maandje xxx pa

  • 18 December 2015 - 10:30

    Grietje:

    Stoer hoor, ik zou het niet kunnen/durven.
    Het gaat nu toch alweer snel, januari schiet alweer op.
    Nog veel plezier,x

  • 18 December 2015 - 11:00

    Mam:

    stoer hoorallemaal genoten van weer s een kippetje?kus.

  • 19 December 2015 - 13:52

    Carla:

    Lijkt mij ook een avontuur hoor, daar in je eentje. Maar ja, jij maakt het mee en het gaat goed dus...geweldige ervaring!
    En jammer dat je je alweer met je werk en het" na-terugkomst" gaat bezighouden....maar daar zal het thuisfront wel anders over denken ;-)

    Geniet nog lekker hoor!
    Xx

  • 20 December 2015 - 12:23

    Margje:

    Dat klinkt heerlijk allemaal! Het voelt ook wel de ontspannen aan, je hebt zoals je zelf ook al zegt
    je draai snel gevonden. Lekker hoor! Niet te ver vooruit denken, odat doen wij wel voor je) en genieten! X

  • 24 December 2015 - 16:10

    Opa En Marjan:

    lieve romee!

    allereerst bedankt voor je kaart! we hebben inmiddels al een hele verzameling. En mooier plannen had niet gekund: 2 dagen voor kerstmis! Het zit er bijna op en we zien uit naar je terugkomst, hoor! Robin hebben we al gesproken en hem uitgenodigd te komen eten, maar dat stelt hij liever uit tot jullie samen kunnen komen. En dat begrijpen we ook wel. Tot nu toe hebben we jullie reisverslagen geprint en verzameld; dat is inmiddels een heel pak papier! We weten niet of jij kerstfeest kunt vieren daar, in ieder geval goede dagen.

    Liefs en tot gauw,

    opa en marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 07 Mei 2010
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 35735

Voorgaande reizen:

27 Februari 2024 - 31 Augustus 2024

Wereldreis 2024

30 December 2022 - 15 Januari 2024

De grootste reis

18 Mei 2020 - 08 Augustus 2020

De corona reis

22 Juli 2018 - 12 Augustus 2018

Armenie & Georgie

22 September 2017 - 12 Oktober 2017

Sri Lanka 2017

11 Juli 2015 - 15 Januari 2016

De grote reis

11 Augustus 2014 - 31 Augustus 2014

Maleisie

13 Mei 2010 - 11 Juni 2010

Thailand

Landen bezocht: